donderdag 23 oktober 2014

Beeldend: Monument der wachtende - boetseren

Daar ben ik weer!
Met voor nu mijn laatste opdracht voor Beeldend, opdracht 5.
Volgende week volgt alweer de laatste, jammer hea :(

Maar deze keer gingen we boetseren.
Je moest ter voorbereiding een tekening maken van een wachtend iemand.
Je moest hierbij een vooraanzicht, een zijaanzicht en een bovenaanzicht tekenen.
Natuurlijk heb ik dat gedaan, want ik ben een brave leerling.

Uiteraard met foto's van het eindresultaat.

Maar nu eerst mijn voorbereidende opdracht:






















Een prachtige wachtende foto van mezelf. Ik was hier aan het wachten op een afspraak met een goede vriend van mij die ik al heel lang niet meer gezien had. Dus ik had best wel wat gezonde spanning.

Bij mijn tekening moet je er rekening mee houden dat ik echt niet kan tekenen. Ze proberen mij al vanaf de basisschool te leren tekenen, maar zoals je ziet is elke poging daarvan mislukt.

Dan nu mijn eindresultaat. Uiteraard met vooraanzicht, zijaanzicht en bovenaanzicht:


 
 

 
Dat was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.
 
Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten